Skip to main content

Velkommen til FOMO Life After Work

Torsdag 5. oktober kl. 16.00 – 22.00

MELD DEG PÅ HER


Vi nærmer oss fullt hus på FOMO Life After Work den 5. oktober
, og gleder oss til å ønske deg og dine kolleger velkommen til en ettermiddag fylt med hyggelige møter, LIVE underholdning og ikke minst en spennende badminton turnering på gressmatten i FOMO Avenue for bedriftene som har meldt seg på.

For de av dere som ikke er så glade i badminton trenger dere ikke bekymre dere, det er helt frivillig å delta, og det vil fortsatt være mange muligheter for nettverksbygging og rett og slett å ha det moro utover kvelden.

PROGRAM
16:00
: Dørene åpnes, og baren er klar med herlige forfriskninger.
16:30: Start av badmintonturnering.
17:00-18:30: Servering av digg Finger Food i Soi 21 Foodcourt
18:45: Premieutdeling for badmintonturneringen
19:00-22:00: Kvelden fortsetter med Social Retox, DJ Robert Hansen og LIVE underholdning med vår Caribbean Trubadur Duo i Playa Del FOMO.

MAT & DRIKKE
Baren er som alltid åpen med alle rettigheter og herlige forfriskninger med og uten alkohol. Det er også mulig å forhåndsbestille digg FOMO Around The World Finger Food til kun kr. 250,- pp. (bestilles i registreringsskjema under)

BADMINTON TURNERING I FOMO AVENUE
For de av dere som ønsker å melde dere på Badminton turneringen, så gjelder følgende:

  • Kampene spilles på gressmatten i selveste FOMO Avenue.
  • Påmelding av lag innen 28.09 – First come first SERVED
  • Vi spiller Double – 2 personer på hvert lag
  • Regler med en FOMOLICIOUS twist følger
  • Vi har i denne runden plass til 20 lag. – vi setter derfor begrensningene til ett lag pr selskap.
  • Etter turneringen er det mulig for alle som ønsker, å spille noen runder badminton på egen risiko og regning.

And The Winner Is……

  1. Hvem blir beste lag i turneringen
  2. Hvem blir Lord Of The Strings?
  3. Hvem vinner Best Dressed – Badminton Style?

PÅMELDING

Husk å melde deg på i påmeldingsskjema under – begrenset antall plasser!
Grupper: For å melde på en større gruppe, eller kombinere med møterom / avdelings-kickoff i forkant, kontakt oss her >>

Conceptual Events

Creative Conferences